Tema: Re: Re:Kuom pakeisti al??
Autorius: Juozas K.
Data: 2020-01-11 19:32:54
"fanas" <ner@ner.lt> wrote in message news:qvcnt2$2ho$1@news.omnitel.net...
> Cukrus nebaisus, jei zinai saika. O jei su antsvoriu jau, tai vien
> limonado pakeitimas i vandeni nepades jau.

baisus ne baisus, tiesiog kaip dirbtinai isgrynintas komponentas papildomos
vertes neturi, o potencialiu minusu turi, net ne del antsvorio. o kazkokio
kaifo, kad butu to vertas, bent jau man nesuteikia. parukyti irgi galima,
nesigincyju.

"reikia visko, bet po biski", matau tik kaip salyginai saugu defaulta masems
neturincioms laiko gilintis, kad per lengvai neperdozuotu kazko, apie ka
nezino, kad lengva perdozuoti. o ne del to, kad zmogui realiai reiktu visko
po biski is to marmalo, kuri siandienine pramone sukure ir i lentynas
prikrove.