Tema: Re: Patarkit naujesniu anime filmu?
Autorius: PxYra
Data: 2009-07-29 17:03:43
nu niekaip nesuprantu kai galima uzsikabint pamacius DBZ, kad koks geras
butu siuzetas ar kas, bet pamacius tuos didziaakius pankus telikas pats
prasosi isjungiamas..
suprantu kad dar vaikai juos ziuri, nes dar nesugeba atsifiltruot sudo nuo
grudo tai prigyja...bet suauge. kad ir humour binariuose uztenka pamatyt
tuos anime stiliaus picture bei istraukas is 4chan tai netycia gali
skrandzio turinys ishokt