Tema: Re: Patarkit naujesniu anime filmu?
Autorius: Zyza
Data: 2009-07-29 13:44:56
Samurai Champloo kol kas geriausias ever is tos tematikos. Jei mano asmeniniam tope jis uzima #6 vieta, tai Afro Samurai - #56 (vakar paskutine serija paziurejau, nyyyyyyyykus). Samurai 7 buvo toks popkorninis, adaptacija (meninio filmo) buvo so so, o viskas kas vyko po to (na tolimesne storyline po adaptuotos) - be galo leksta; #37 mano tope. Ninja Scroll serialas jau keli metai kaip top #1 mano matytas anime :)

Va del Rurouni Kenshin... Ten dafiga ju prileista, kazkaip neprisiruosiu paziuret... Teko matyt kazkoki is keliu seriju, bet ryskiai is konteksto istrauktas buvo, todel nepadare didelio ispudzio.