Tema: Re: Patarkit naujesniu anime filmu?
Autorius: Icetom
Data: 2009-07-29 15:10:43
Tai gal pasidalinsi savo visu sąrašiuku ;)? Gal ir aš rasiu ką įdomaus ir ko
dar nemačiau.

Dėl Afro Samurai visiškai pritariu. Ir man toks vaizdas susidarė, kad
tiesiog kopijavo Samurai Champloo.

Man tai #1 yra GITS pati pirma dalis. Kaip dabar atsimenu įsijungiu TV1000
maldamas kanalus (dar tais laikais kai buvo švediškas ir po 12.00 val.
rodydavo porno  ir anime), o ten GITS. Nuo jos ir prasidėjo šioks toks
domėjimasis kas čia per daikts tas anime ir pan. ... :)