Tema: Re: Patarkit naujesniu anime filmu?
Autorius: m`baubz
Data: 2009-07-27 21:15:57
> Aš čia ne į temą, bet nelabai suprantu, kaip tuos multikus galima filmais
> vadinti?! :/
> Ar tiesiog pilnametražiai multikai filmais vadinasi?

nėra tokio žodžio "multikas", tai vadinam, kaip išeina.

o kas dėl šaipymosi iš anime apskritai, tai skaitau, kad
filme svarbiausia idėja, turinys ten ir viskas, o ne pateikimo forma.
taip, apytiksliai 100% tų multikų yra šūdas, bet tarp to,
kas liko yra, pvz, tokių sci-fi ir fantasy darbų, kuriems
kokybišškai atlikti "live-action", milijoną metų neatsirastų
finansavimo ir taip toliau... pabodo rašyt.