Tema: Re: Patarkit naujesniu anime filmu?
Autorius: Velokoraptus
Data: 2009-07-28 01:07:34
Na man pvz "Ghost in the shell" 1/2 dalys kazkaip netelpa i taip
vadinamo "multiko" remus :) Tiesiog tai pigesnis budas isreikst tai ka
nori parodyt lyginant su tradiciniais filmais - gyvais aktoriais.
Tas multiko stereotipas tiktu, jei visas anime butu "Drakono Seklides
(Dragon Balls Z)" tipo. Nesu anime didelis fanas, todel daug pvz
isvardint negaliu ghostas vienas is tu istrigusiu.