Tema: Re: va cia tai aparatas
Autorius: siaip
Data: 2009-03-15 12:52:59
na gal... o siaip as dar esu girdejes apie taip vadinamas iscentrines
kulkas. labai slykstus daiktas. tokia kulka iejusi i zmogaus kuna tarkim per
pilva, keicia trajektorija ir islenda tarkim per krutine. is esmes sudrasko
zmogu. O ji tokia yra todel kad kai yra issaunama is ginklo ji dar sukasi
apie savo asi berods... o kas tos dumdum nezinau...