Tema: Re: va cia tai aparatas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-03-15 02:15:27
Kazkaip keistai rusai viska isrado staigiai po karo. Automobiliai, motociklai, dviraciai,
siuvamos masinos, ..  ir t. t.   Man tevas pasakojo, kad parsiveze istisas gamyklas is
Vokietijos ir Austrijos kartu su breziniais ir konstruktoriais. O veliau Stop -
keliasdesimt metu sedejo ant to pacio.
  Ir del AK-47 yra versija, kad pasivoge vokiska projekta.