Tema: Re: va cia tai aparatas
Autorius: siaip
Data: 2009-03-15 02:24:15
tankai apskritai mazai tolko... cia nebent jei reikia kaip taranui kiaurai
praeit per miesta, namus ir t.t. taip sakant, griovimo technika vietoj
buldozerio, o daugiau tai koks tikslas ? kol tankas savo vamzdi atsuks
issaut, 10 molotovu jau ant jo bus paleista, ir tankistas tures list lauk.
Mano supratimu, dabar karas vyksta taip:

1. Teritorija nusluojama is oro naudojant precizine technika ir tiksliai
identifikuojant taikinius.
2. paleidzia kareivius kad apziuret, isvalyt, surinkt belaisvius ir pan.

daugiau nieko nereikia.