Tema: Re: LLûðnynø milijonierius? - Oskaru nugaletojas !
Autorius: Faktas
Data: 2009-02-27 08:51:41
tai kad ten nieks nezinojo -
kai pasake atsakyma, visi milijardai gyventoju nepuole dziaugtis, kad
atspejo, o tyledami lauke ka vedejas pasakys. ir tik po jo pasakymo,
kad teisingai, visi pasoko is dziaugsmo.
ka ten gali zinoti koks vardas is kitos salies knygutes, kuria tik antroj klasej skaitei....
ar pats atsimintum indu pasakos herojaus varda, kuria tik antroj klasej
paskaito ir pamirsta.