Tema: Re: „Lūšnynų milijonierius“ - O
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-02-25 19:51:35
ne nu tai kapitalizmas, ideali visuomene, dar galima prifilosofuot, bet
juk tas vaikas ten puse filmo pralakste, o gavo pora tukstanciu doleriu.
tas pagrindinis aktorius, dev patel, ar kaip jis, turbut maziau ekrane
man istrigo uz ta murzina vaika, todel as kazkaip manau, kad tokio
populiarumo filmo kurejai tikrai turetu savo aktoriams sumoketi. beje
radau straipsni, kad filmo kurejai buvo apkaltinti vaiku isnaudojimu, ir
va tas pasakymas apie fonda ir buvo ju atsakymas. eina jie na...