Tema: Re: „Lūšnynų milijonierius“ - Oskaru nugaletojas !
Autorius: mdz
Data: 2009-02-25 12:06:43
vaizdo komfortas! o kodel zmones eina i KT?
nematau bedos siustis HD filmus. nebe dial-up'o laikai gi..

prisitaikai savo kino sistema pagal savo poreikius ir vargo nematai.. double
click ant mediacentrines programos darbo kambaryje, ir kompas pavirsta i
media centra.. svetainej viska kompe valdau su wirelesiniu distanciniu ir
patogumo netruksta ne kiek..

"siaip" <s@s.s> parašė naujienų
pranešime:go34tf$nr1$1@trimpas.omnitel.net...