Tema: Re: „Lūšnynų milijonierius“ - Oskaru nugaletojas !
Autorius: mdz
Data: 2009-02-25 16:07:29
na siais linkomaniju ir DVDScreener'iu  laikais sumazejo nesusiprateliu.
forseliai taupo lita, tai ir ziuri DVDskrynerius.. is tiesu i kino teatra
gal kiek rimtesne liaudis pradejo po biski rinktis.
nors kad ir ziurint ta pati Bendzemina Batona tai teko ramint kvaksancius
malaletkinus galinej eilej.