Tema: Re: „Lūšnynų milijonierius“ - Oskaru nugaletoj
Autorius: siaip
Data: 2009-02-24 21:48:46
na, as nesakiau jau kad jis shudas, dar nebudamas jo mates, as tik sakiau
kad delfio komentatoriai rase kad niekuo neypatingas filmas ir nesupranta uz
ka jam 8 oskarai. Siaip tiesos tame yra, nes jis nera labai ypatingas
filmas, taciau zinant kokie kiti nominantai tai manau jis tikrai
idomiausias.

cia kaip su Eurovizija - laimi tas kas pateikia pacia idomiausia daina.
Reikia pasakyti kad nera antro filmo kuriame herojaus gyvenimas butu tokiu
rakursu pateiktas. vien uz scenariju jam yra didelis pliusas.

vat as ir sakiau kad siais laikais laimi kurybiskumas - sugalvok kazka
keisto, idomaus ir laimesi.

ir dar - visada didelis pliusas filmams kuris pasakoja apie vaikus. Tam
negali buti abejingas (nebent esi akmens sirdies).