Tema: Re: torrents.ru uzdarytas :(
Autorius: Fla
Data: 2010-02-22 11:57:22
On 2010.02.20 16:40, PxYra wrote:
> LM specialiai taip sustumdo taisykleskad su silpnu uploadu
> pastoviai "ant gruzo" butum ir mastytum (ju paciustumiamas per
> prievarta, nes toks ju tikslas) apie abonenta....piratiniam www

O man atrodo kad tu slieku shiknoj ieshkai. LM uztenka turet 0.3 ratio.
T.y. jei parsisiuntei 1gb, kitiems uztenka duot parsisiusti varganus 300mb.
Ir manau ratio buvimas yra gerai - as kaip LM vartotojas neesu suinteresuotas,
kad ten butu daug "parazitu", kurie viska siunciasi kitu saskaita, bet patys
nieko duoti nenori (ar negali). Kam man tokius sherti savo interneto saskaita?
Arba kam tokius sherti LM'ui, savo interneto ir serveriu saskaita? O dabar
viskas teisinga - arba keitiesi sazhiningai ir nemokamai (atiduoti tereikia
0.3 to ka pasiimi!), arba moki uz paslaugas papildomai :)

Anyway, jei po parsisiuntimo is karto visko neishtrini (nes pvz. hdd telpa
vienas filmas:)), arba jei torrentu neishjungi vos kazka parsisiuntes -
ishlaikyti 0.3 ratio tikrai nekyla problemu.

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"