Tema: Re: torrents.ru uzdarytas :(
Autorius: PxYra
Data: 2010-02-19 21:41:22
e ne nabage, tu man neaiskink ka daryt as tau neaiskinsiu kur eiti.

tavo ne nabaginei makaulei ziuriu niekaip nedaeina kad as dalinuosi bet su
xDSL
technologijomis nelabai ka pridalinsi ne del savo kaltes, paaiskink gudrusis
ne nabage kodel anksciau visi pirataujantis nebuvo taip arsiai gydomi
"dalintis" be nuo to niekam blogiau nebudavo ir netrukdavo is kur
parsisiusti bei niekas uploadininanciu nepritrukdavo ? dabar todel visiem
stumia toki dalyka arba dalinkis arba mes tave grasinimais apmetysim, arba
tu mum abonenta mokek. visi tie ratio tam ir sugalvoti kad is useri su blogu
uploadu laikyt ant "itampos" ir nugrezti abonentini mokesti. cia grynai
komerciniais tikslais sugalvotas sitas dalykas o ne del to kad
"uploadininanciu nepritruktu" patys tie uploaderiai tokie pat vagys kaip ir
tie kas siurbiasi tik jie dar isivaizduoja turi teise lupt piniga uz
piratine produkcija tik biski suktesniu netiesioginiu metodu, o idomiausia
kad jie tai dazniausia patys pyzdina kitu relyzeriu relyzus ir kitur, o ne
savo relyzus daro.