Tema: Re: torrents.ru uzdarytas :(
Autorius: monaxas
Data: 2010-02-20 17:39:27
Ble, tu kaip koks -Lameris-, kad ir kiek pimpalais uzmetytas vistiek islenda.
Ratio yra sukurtas tam, kad torentas nemirtu pasitraukus uploaderiui - visi trekeriai apsivalo periodiskai nuo leecheriu vien tam, kad sistema isliktu. O moket Ermanui taves nieks nevercia - seedink ir niekas prie taves nesikabines. As irgi su mazu uploadu sedziu, bet tai ne kiek netrukdo ratio didesni uz 1 turet. Aisku elektros seedinimas suryja daugiau nei VIP akauntas Linkomanijoj, bet vardan idejos man tos elektros negaila.