Tema: Re: torrents.ru uzdarytas :(
Autorius: Blynas
Data: 2010-02-20 08:38:12
Anksciau laikai buvo kiti. Jei siusdavo 100 KBps, tai jau ohohoohohoho - buvo gerai ir Emules. Ir dabar kartais gerai thepiratebay.org analogai, taciau greitis juose na jau ziauriai mazas. Tuo tarpu kai vercianciuose savo ratio sekti tracker'iuose greiciai kur kas labiau dziugina - pamatau ir 8-9 MBps. Man asmeniskai klausimo "kuri sistema geresne?" nekyla.