Tema: Re: torrents.ru uzdarytas :(
Autorius: Unknown
Data: 2010-02-20 16:24:50
"arba dalinkis arba mes tave grasinimais apmetysim, arba tu mum abonenta
mokek."

o tai tau atrodo labai daug susimoket kokius 20-25 Lt ( nepamenu kiek
tiksliai LM ima ) ir paskui kokius metus pustis viska ko tik reikia ir
nesujaudint del ratio ?

as ne Ermanas ir moket neagituoju - pats nemoku, bet todel, kad upload'inu
ir palaikau savo ratio.
Tiesiog jei tau upload'int nera galimybes, tai tikrai netikiu, kad
keliasdesimt Lt i metus nesurastum ( 1-no nuejimo i kina kaina ).

O ratio prasme gana aiski - zmones skatinami ne tik parsisiust, bet ir
dalintis su kitais.
Todel parsisiuntes filma, ji paziuriu, paskui dar kazkiek laiko laikau
kompe, kad ratio "atsipirktu". O jei ratio nebutu, kodel tada iskart netrint
man jo lauk ?