Tema: Re: Filmai savaitgaliui (jei kam negana)
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-12-10 22:30:26
mna, čia jau b.. su pirštu lygini.  ;]]
puikiai žinau kaip rašomos knygos, ir kaip sudarinėjami sąrašai. ;]
prieš kelis metus knygyne varčiau storą storą, ir mano galva, taipogi niekinę, bei belenkiek kainuojančią knygą ala 100 ala kultinių filmų kuriuos būtina pažiūrėti, ar kažkas tokio. Jei gerai pamenu, tai josios sąrašas gan kardinaliai skyrėsi nuo tamstos sąrašo. Tai ar dabar imsim muštis kurio autoriaus sąrašas geresnis/teisingesnis ir "kultiškesnis"?
Ir taip, asmeninė ir argumentuota grupso dalyvio nuomonė, šiuo atveju, man vertingesnė, nei kažkokio ala mokslų daktaro/knygų autoriaus.