Tema: Re: Filmai savaitgaliui (jei kam negana)
Autorius: Viktorija
Data: 2009-12-10 21:06:55
man siaip matavimai nebudingi. o del filmu - tai taip - ko anksciau
nesakei? butum gaves pirma vieta, nes visa sarasa perziurejai. kam tu
galvoji as ji idejau? gi kad zmones turetu ka ziuret savaitgaliais.
dabar aptikau dar viena sarasa, bet ten viskas dokumentika, o siulyti
savaitgaliui dokumentinius filmus nemanau, kad labai protinga, tai dar
tyliu ir nepostinu, gal rasiu dar koki geresni sarasa.
o gal nori pasiziureti visa "pasaulyje pripazinta geriausia"
dokumentika? juk kazkam turi buti idomu ir tai.