Tema: Re: Filmai savaitgaliui (jei kam negana)
Autorius: keksas
Data: 2009-12-08 11:24:59
Kadangi saltinis - saraso autorius nepaminetas, todel atsakomybe nesi Tu,
Viktorija ;) Pasitaisyk.
Is tu filmu, kurie yra matyti ar bent girdeti, tai ko gero jie priklauso
kultiniams holivudo rezisieriams. Ar klystu?
Ir kur Clintas ir vesterni tada, ar filmai su juo nebuvo kultiniai?
Ir kur kultiniai europiniai filmai?