Tema: Re: Filmai savaitgaliui (jei kam negana)
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-12-10 21:46:51
Ne protingiau būtų savarankiškai siūlyti ką nors? Ką asmeniškai pati matei ir kas asmeniškai pačiai patiko? Argumentuojant kodėl siūlai ir kodėl patiko? Nes aklai copypastinti abejotinos "kokybės/vertės" sąrašus, tai kažinau... ;/
Didžioji dalis minėto sąrašo filmų net neverti antrą kartą peržiūrinėti, o tas filmą, bent jau man, daro toli gražu ne geru...
Taip pat, didžioji dalis minėtų filmų tapo kultiniais tik dėl to, jog jų idėja, tematika, problematika buvo vienaip ar kitaip aktuali jų išleidimo laikotarpiui. Ką turime šiai dienai? Prieš ~2-3 sav. bandžiau pakartotinai peržiūrėti Easy Rider, nepavyko... po 10 min išjungiau. Idant prisiminti jaunystę, pakartotinai peržiūrėjau The Warriors. Po filmo žmona pažiūrėjo kaip į durną. ;]]  O apie pvz. Barbarella, tai apskritai, pirma siūlau pasidomėti, kodėl jis tapo kultiniu. ;]]
Taigi niekinis sąrašas, nes apie 20-30 jame esančių tikrai gerų filmų pratiškai visi jau matę, o likusių tikrai neverta žiūrėti, tikrai.

PS
o dokumentiką, šiaip, žmonės dažniausiai žiūri pagal tai, kas juos domina, o ne pagal sąrašus, kur kažkas pripažinęs neva geriausia.

PPS
no offence, jeigu ką.