Tema: Re: del karsto vandens
Autorius: ttt
Data: 2009-02-15 22:38:22
Niekas tarkim Vilniaus energijoje nesidetalizuoja kam namas naudoja
energija. Jie ziuri kiek namas naudoja energijos bendrai, nes energija
tiekia tik iki namo. Kam energija naudojama name - bendrijos arba
administruojancios imones reikalas. Jei bendrija nusprede kad nereikia
cirkuliacijos, belieka apeliuoti nebent i higienos normas.. Pvz
patikrinti ar vamzdziuose nesiveisia legioneles.. nors as tikrai tada
nesuprantu tokiu higienos normu, kurios mano namo atveju neleidzia
bakterijom veistis stovuose, bet leidzia veistis mano buto
vamdziuose...

Linas Petkevičius brought next idea :