Tema: Re: del karsto vandens
Autorius: ttt
Data: 2009-02-15 22:13:16
Galim poliamizuoti.
Cirkuliacija kaip tokia nera privaloma iki buto, nes kaip jau sakiau
pas mus naujame name ji netgi nera numatyta. Namas priduotas - vadinasi
atitinka visas technines ir higienines normas. Kokios normos gali
drausti bendrijai isjungti cirkuliacija name kuriame ji yra numatyta
jei ji nera privaloma?

As tikiu kad bendrija negali nuspresti tarkim visai isjungti vandeni,
bet cirkuliacija kaip tokia - neprivalomas atributas. Pvz nuosavuose
namuose jos dazniausiai nebuna. Tai greiciau patogumas.. Pvz virtuveje
jos senuose namuose dazniausiai nebuna is viso.

Linas Petkevičius brought next idea :