Tema: Re: del karsto vandens
Autorius: ttt
Data: 2009-02-15 21:18:31
Kodel ne? Ekonomika tokia: be cirkuliacijos moki 10lt, su cirkuliacija
70-80. I butus ieiti be savininko leidimo negali todel tikrinti nieko
negali. Uz 60-70lt iseina kokie 4 kubai karsto vandens, kazin ar tiek
nupili. Bet jei sako kad 5 min reikia laukti - gal ir ne kas..
As sutinku palaukti 15s karsto vandens kad nereiktu moketi 70lt uz
gyvatuka.

Linas Petkevičius submitted this idea :