Tema: Re: del karsto vandens
Autorius: ttt
Data: 2009-02-15 20:55:54
Pvz pas mane naujame name cirkuliacija vyksta tik stove, kuris stovi
laiptineje. Skaitliukai taip pat laiptineje. Nuo stovo du vamzdziai
grindimis nuvesti i vonia ir du i virtuve. Nuo stovo iki ciaupo gaunasi
maximum 10 metru. Kol ateina karstas vanduo, nubega apie 5 litrus
(matavau). Palaukti reikia koki 15 sekundziu, bet jei ant max spartos
atsuki ciaupa tai ir per 5 sekundes atbega.
Nemanau kad pas tave bute atstumai daug didesni. Bet sito dalyko
pakeisti praktiskai nera kaip... Bet ir gerai, kad tos cirkuliacijos
nera, nes nera galimybes vogti karsta vandeni, arba pasidaryti sildomas
grindis, todel musu name uz visus nuostolius mokam tik po 5-10lt...
Dar kitas variantas - nevyksta cirkuliacija netgi stove.. manau ji ten
turi buti.. Bet reikia ziureti kokia sistema.. gal pas jus yra normali
cirkuliacija (jei skaitliukai bute) ir galima vogti karsta vandeni,
todel ir isjungineja, kad kas nors nesugalvotu sildomu grindu
pasidaryti.

on 2009.02.14, blabla supposed :