Tema: Re: del karsto vandens
Autorius: ttt
Data: 2009-02-15 21:44:40
Gali negali bet tikrai zinau kad viename sename name, kuriame stovi
renovuotas, t.y. automatizuotas silumos mazgas, pirmininkas sau leidzia
tokius dalykus. Vakare pries miega isjungia cirkuliacija, ryte ijungia.
Tas tesiasi kokius 5 metus tikrai. Vadinasi imanoma. Jei niekas
nesiskundzia.
Kodel priziuretojas negali? Pvz pas mus yra bendrija, vadinasi kaip
bendrija nusprendzia - toks tiuningas ir buna. Svarbu kad higienos
normos butu islaikytos.
Bet kaip jau sakiau - 5 min laukti larsto vandens jau nenormalu. jei
autorius neperlenkia lazdos. Mano zmona irgi tridalioja kad 15s vandens
reikia palaukti.. "ant bangos" irgi parasytu kad 5 min laukia..

Linas Petkevičius laid this down on his screen :