Tema: Re: Sarvo durys - cia normalu?
Autorius: tomassaki
Data: 2009-09-18 11:03:23
Blogiausia, kad viskas pasirasyta. Tiesa manes tuo metu nebuvo, buciau is
karto pasakes, kad taip netinka. Atskira apdaila nebuvo sutarta. Pagal
sutarti priklauso montavimas, isoriniai ir vidiniai apvadai. Pagal ju
standartus vidiniai apvadai yra 6cm ir dengia beveik tik metalini rema.
Pagal juos toliau turetu viska atlikti statybininkai. Mano galva paprasciau
panaudot platesnius apvadus, o ne "priaugint" angokrascius.
Plius katalogo brezinyje puikiai matosi, kad tarpelis tarp apvado ir
angokrascio yra minimalus.