Tema: Re: Sarvo durys - cia normalu?
Autorius: ttt
Data: 2009-09-18 06:01:34
Kas ten ka kalba, dar nereiskia kad tiesa. Galima duris ir is aukso
daryti, bet kokia prasme??
Del varztu tai jo.. bet normalios firmos paprastu varztu (aka ankeriu
nededa). Skydas maciau i siena sugreze nykscio storio armaturos gabalus
ir privirino prie staktos. Ir dar ten kazkaip idomiai tuos armaturos
gabalus dejo, viena tiesiai i siena, kita visiskai salia ikala 45
laipsniu kampu. Be elektrinio irankio tokiu armaturos gabalu
nenupjausi, ir garso bus tiek, kad vistiek turetu kazkas islisti.
Tiesa visai neseniai pazistamui padejau issirinkti duris, vel
pasirinkom skyde.. Pasnekejus jie sake kad dabar vel kazkaip kitaip
daro.. na bet palyginus mano ir jo naujesnes skydo duris, tai tikrai
jauciasi kad patobuleje.
O del putu sitaip negali buti. Man idejo duris, o apvadu atejo deti
kita diena. Cia turbut pataupe savo laika ir benzina, uzdejo is karto,
o kai kurios putos pleciasi ir para laiko ir islindo. Patarimas butu
nuimti tuos apvadus, nupjaustyti putas ir vel uzdeti. Jei pristampuoti,
kviesti kad is naujo padarytu.

SK explained on 2009.09.17 :