Tema: Re: Sarvo durys - cia normalu?
Autorius: SK
Data: 2009-09-17 23:05:08
>o tu pabandyk ta makrofleksa peiliuku..... uzsiknisi.... antras klausimas:
>kaip jos idetos ar varztai tiesiai i betona per stakta, ar ausys kokios
>metalines(kaip kad plastiko langai statomi ) ir
Siuo konkreciu atveju, be abejo, nezinau. Taciau nemaza dalis duru dedama be
tu ausu, man taip pat iki siol neteko ju matyti.

> Be to tiek duru tiek kitu apsaugos priemoniu vertinimas yra "per kiek
> laiko galima iveikt"....
Normaliu atveju taip. Taciau man paciam teko "imti" duris su uzsikirtusia
spyna. Kaip neprofesionalui, tai uztruko pakankamai ilgai ir garso buvo
daug. Taciau tai neparupo nei vienam kaimynui, niekas nebuvo islindes
paziureti. Taip kad laiko, deja, yra pakankamai, nesvarbu, ar kirpsi
varztus, ar spyna gresi.....