Tema: Re: Sarvo durys - cia normalu?
Autorius: shlakys
Data: 2009-09-18 08:21:38
ne cia nepataupe, o tiesiog bloagai ismatavo, duris per didelio laisvumo
angoje, bet imontavo, o apvadai angokrascio nedengia. Kaip gali makras
islist is uz apvadu suprasciau jei vertikalej sakytu siena kreiva, bet taip
nesamone.
Manau per mazas duris pagamino, jei tai naujas namas anga turetu but
2100x1000, jei senesnis pagal namo statyma gali but 2080x850 ir pan, reikia
pamatuot vidini satktos matmeni + 100 (bet greiciausiai +80) ir bus aisku, o
nuo angos -30 ir jei ten didelis skirtumas gaunasi aisku apvadai nesiekia
angokrasciu.