Tema: Re: Sarvo durys - cia normalu?
Autorius: minde
Data: 2009-09-17 22:44:51
o tu pabandyk ta makrofleksa peiliuku..... uzsiknisi.... antras klausimas: kaip jos idetos ar varztai tiesiai i betona per stakta, ar ausys kokios metalines(kaip kad plastiko langai statomi ) ir tada i betona per jas su varztais? jei su metalinem"ausim" tada pabandyk tu jas nupjaut :) be to tiek duru tiek kitu apsaugos priemoniu vertinimas yra "per kiek laiko galima iveikt"....