Tema: Re: Skarda ar siferis? +/-
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-08-11 10:53:23
Supratau.
Na pas mane kitokia situacija truputi. nestatau naujo namo, remontuoju sena,
tad ir skaiciuoju netgi siferi lapais, kad kuo pigiau gautusi. siuo atveju
Lenkas pasiulo pigiau :)
O siaip neuzdirbu tiek, kad galeciau sau leisti issiimineti statybos
leidima, kelti stoga, keisti kitokia danga nei dabar esanti. Kaip sakant
viskas atsiremia i finansus. jei statyciau nauja nama, aisku kad daryciau
visiskai kitaip.
Tiesa kokia stogo kvadratura? man 120 kv. mediena kainavo 1700

--
E=MC^2