Tema: Re: Skarda ar siferis? +/-
Autorius: Gedas B
Data: 2009-08-05 12:43:04
Kai as rinkausi stogo danga tai perskambinau keleta dileriu, tai kas mane
atbaide kad jie vieni kitu produkcija labai peike, tipo: tu pas juos nepirk
nes ten bloga skarda, is karto rudija, pjauti negalima nes galai nurudys ir
t.t. ir kiekvienas taip apie konkurentus...
As tikiu kad yra geros skardos ir geru darbininku, bet as nutariau
nerizikuoti ir susidejau eternita, bent jau nera problemu kad esu apgautas
ir nusipirkau "blogos" skardos :)