Tema: Re: Skarda ar siferis? +/-
Autorius: htc
Data: 2009-08-04 10:27:09
pas mane skarda  (rukki trapecija ), vata  paroc pats dejau 20cm +5cm
statmena kryptimi,
per didziausius lietus jokiu barskejimu is stogo puses  negirdziu,
jei jau lietus eina l.stiprus, soninis, tai daugiau nuo lango stiklo girdisi

manau jei stogo slaitas status gal deciau "siferi"- visgi grazus tas
gotikinis variantas, ...
jei stogo nesimato, - geriau skarda, ne taip sniegas laikysis, patogiau
vaikscioti (nors ne kasdien ten lipi)

viena minusa turi skarda -  vasara, kai nakti atvesta, diena prisila, stogas
kartais "plaukshi",
t.y. skarda  pleciasi/traukiasi.
 na bet cia vasara kai labai karsta.