Tema: Re: Skarda ar siferis? +/-
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-08-10 15:39:22
Kodel taip drastishkai? visu sriciu ubagai?? :)
Ash jau irgi pasirinkau. pasirinkau siferi. Jei jau ubagas anot Vido, tai
iki galo. siferis Izopol. Pasirinkima leme:
1. Kaina del to kad man pigiau gavosi nei Borga skarda
2. Del to kad pati konstrukcija paprastesne, kadangi dedamas ne naujas
stogas o keiciamas senas. t.y. stogas nebus siltinamas, nes apsiltintos 2
auksto lubos
3. patikimu statybininku rekomendacijos nes ne ish vieno girdejau jog
Eternit broka buvo paleide, tad nusprendziau nerizikuot, taip pat Izopol
mano pirkti lapai mazesni. Kaina analogiska Eternit Klasikai, taciau tai jau
dideli lapai ir ant mazo stogo tikrai nesiziures...
4. Statybininku kurie keis sena danga rekomendacijos, taciau mano nuomone
tai tik jiems geriau, nes izopol jau su nupjaustytais kampais. :)
5. kitos dangos kaip siferi ir negaliu deti, kadangi keiciantis dangai -
reikalingas statybos leidimas. O cia tik paprastas remontas.

--
E=MC^2