Tema: Re: Skarda ar siferis? +/-
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-08-11 09:35:10
> Vidai, o kodėl lietuviškų čerpių nežiūri?

Todel, kad molines lietuviskas cerpes po ziemos tektu viena po kitos keisti kasmet. O skirtumas tarp lietuvisko ir lenkisko siferio yra lietuvisko naudai. Siai progai paminesiu ir Palemono molio blokelius, apie kuriuos kalbama, kad patys blogiausi. Pas mane baigia muryti nama is ju. Gretimo namo tinkuotojai ateje prasesi darbo ir sakesi, kad sienos lygios - bus lengva tinkuoti. Pertvaros ismurytos is dvigubo aukscio plytu. Murininkas buvo labai patenkintas. Blokeliai 18cm aukscio - idealiai atitinka 2 plytu auksti. Visu blokeliu ilgis 25cm - plytos ilgis. Murininkas patenkintas murijo kampus, nes nereikejo blokeliu pjaustyti - derino ivairius blokelius ir plytas.
Man blokeliai patiko tuo, kad kainavo 190 lt/m3 - trecdaliu pigiau. Blokeliuose nera plonuciu pertvareliu. Todel yra masyvus ir turi gera silumos akumuliacija. Tie, kurie dejo saramu klojinius, dziaugesi, kad nebuvo vargo kaip su kokybiskais uzsienietiskais, kurie trupa.