Tema: Re: Dėl pirties gultų
Autorius: pablas
Data: 2009-08-03 15:12:46
   Suomiai padare bizni, o mums tenka gincytis :)
Man regis, problema issprestu zodis "tradicine" :
sauna, pirtis.

Panasaus dydzio pirteleje(pusmetriu ilgesneje) karta vanojomes
sesiese: keturi suauge ir du vaikai. Gelbejo platus gultai.
Visi sedejom istiese kojas, o vanojimo metu ant gulto tilpo
du zmones: vienas vanojamas, kitas sildosi :)