Tema: Re: Dl pirties gult
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-08-01 17:01:58
"monaxas" <monaxas@delfi.lt> wrote in message news:h51fr0$ivn$1@trimpas.omnitel.net...
> beje, pritariu tavo nuomonei dl virutinio gulto ploio - pas mane ~90cm,
> tai tikrai neieina atsiremt

pataisysiu. Tai nra mano nuomon, tai inios, kurias a permiau i moni, kurie t darb dirb iki mans. Na ne veltui tas matmuo toks. A va katik specialiai isitraukiau rulet, atmatavau em cm nuo terasos krato, atsiguliau. Puikiausiai telpa ta ranka alia kno. Na, inoma, besivanojant nepasieksi rankos krato, kuris bus priglaustas prie sienos. Tai siaubinga! :)
O norint susikelt kojas ant gulto atsirmus  sien visai nebtina daryt plat gult. Tam tereikia atsiremt ne  lygiagreia gultui sien, o  statmen :) Paiekojau paveiksliuko savo eskizuose, tai tipo taip: tik ne gulom, o nugara atsirmus (nu js mane, tikiuos, supratot):

--
Piri rengimas: www.tavopirtis.lt