Tema: Re: Dėl pirties gultų
Autorius: pablas
Data: 2009-07-30 08:50:30
kg rašė:
> pas mane pirtyje drebuliniai plautai ish 30-40cm plochio ir apie 5-7cm
> storio viengubo pjovimo su juostiniu shlifuokliu nushlifuotu lentu
> jeigu tai dar galima vadinti lentomis
> virshutinis - ish dvieju,
> apatiniai, suolai priepirtyje ir lauke prie pirties - ish vienos
> labai patenkintas
  Tikrai geri tavo gultai.
Nera jokiu "optimaliu" gultu. Svarbiausia - kad butu malonu guleti
ir patogu vanotis.
Todel jei gultai is lentuciu - tarpai nedidesni nei 10mm numatant
nudziuvima.Gulto plotis ne mazesnis nei 70 cm, kuo platesnis tuo geriau.
Pas mane 95, jei iseina,daryk dar daugiau.
Gulto aukstis pagal ugi: jei esi 180, gultas turi buti 75 cm nuo grindu.
Mediena: juodalksnis labai graziai patamseja, bet reikalauja minimalios
prieziuros. Nenuvalytas rugsta.Liepa maloni, bet ilgai islieka
balta.Drebule irgi gerai, tik sunkokai apdirbama, jei zalia.Turi malonu
specifini kvapa.Esu pastates visa pirti is drebules.Viskas ten gerai.
  Na ir dar.Nesistenkit daryt steriliai baltu pirciu.Ka bedarytumet,
pagal paskirti naudojamos pirties interjeras anksciau ar veliau
patamseja, prisirenka demiu nuo vantu tiek, kad raudonmedzio
inkrustaciju tikrai nesimatys :)