Tema: Re: Dėl pirties gultų
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-08-01 16:01:31
Tomui: žinok nepatikėsi, bet aš nuėjau guglint pagal tavo skliaustuose parašytus žodžius :)))))))))

čia vat leidau sau truputi kategoriškai parašlinėti: news:h4vhn7$cb1$1@trimpas.omnitel.net...
gavos labai kategoriškai, nu o ką dabar padarysi...

dabar Pablui truputis: pasitelksiu analogija. Sakykim yra dušas, senas sovietinio stiliaus dušo kambarys, su aplaupijusiom sienom dažytom rudu suriku, iki pusės tamsiai rudai, nuo pusės šviesiai rudai, ties pačiu dušu siena išklijuota baltarusiškom baltom plytelėm, kurios vietomis atšokinėjo. Kranas varvantis, tačiau jį pasukus iš dušo ima bėgt vanduo, karštas, šaltas. Pavadinkim jį "tarybiniu" dušu.
Dabar mes nusprendžiam pasidaryt euroremontą, vietoj grotuotos skylės grindyse įdėt pailgą trapą su gražiom nikeliuotom grotelėm, grindis išklijuot brangiom itališkom mozaikinėm plytelėm, sienas išvis padaryt tarkim pasikvietus menininką ir padaryt savininko portretą profiliu iš spalvotos mozaikos. Žinoma sudėt pačią brangiausią santechniką. Šią versiją pavadinkim, tarkim, "itališku" dušu.
Dabar pabandom pasitelkt į pagalbą Kuzmos Prutkovo išmintį ir kai saka pažiūrėt šaknin.
Kuom skirias tie du dušai? Tipo prieš ir po, a? Skirias vizualizacija, netgi labai stipriai - tyčia paėmiau labai stiprius ekstremumus. Bet! Ar pakito funkcija? Noup :) Nusipraust aš lygiai taip pat galėjau ir sename, negražiąjame duše, kaip ir naująjame, tviskančiame prabanga. Funkcija nepakito nei per nago juodymą, nors akims skirtumas turbūt milžiniškas. Agree?
Dabar tu man pasakyk, kas tu per vienas, kad žmogui, pasidžiaugusiam turint (ar kad draugas turi) nuostabų dušą, su to draugo portretu ant sienos ir itin kokybiška santechnika ( news:h4q08j$gke$1@trimpas.omnitel.net... ) iš aukšto, su panieka  ir sarkazmu balse pareiški, kad pas jį dušas mol netikras, mol "itališkas". O tikri pacanai, žinoma, naudojasi TIK "tarybiniais", ir tai yra tikras - panaudosiu tavo žodį - gurmaniškas dušas. Nemanai, kad tai gali įžeist žmogu, turintį ne tokius (beje vadinčiau tai religinius) įsitikinimus, nei tu? Juolab, kad gal - pabrėžiu - GAL, to neteisus?..

Pas tave šis klausimas yra truputi labiau religiškas nei pragmatiškas, o tikinčio žmogus įsitikinimus pakeist dažniausiai yra neįmanoma, o gal ir neverta. Bet neparašyt negalėjau, juolab kentėjau jau kuris laikas. Bet tas tavo pastovus "pff, sauna..." yra kaip minimum nemandagus, o gal ir klaidingas iš esmės.

griežtokai aš čia vėl...
ale tai ką dabar padarysi...

P.S. savęs dideliu pirties egzpertu niekad nelaikiau, o ir laikyt pradėsiu tik po daugelio metų praktikos ir domėjimosi. Aš tik pirties meistrelis, iš esmės stalius/dailidė. Tad nepykit labai, jei aš ir pasirodysiu besąs neteisus.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt