Tema: Re: Q:kokius pamatus daryti
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-07-17 08:17:43
> Po to save guodžia: tai pirmus metus vuisi trukinėja, vėliau nustos.

Pirmus metus pamatas seda 10 kartu sparciau, negu po 5 metu.
Pamatas seda tol kol ant jo yra namas.
Jeigu pamatas tvirtas tai dar nereiskia, kad netrukines sienos.
--
Pries kelias dienas prie mano ismuryto namo buvau pasiemes konstruktoriu su dideliu stazu zingeidumui patenkinti. Is karto grieztai pasake, kad betonuojant saramas butinai uzleisciau 50cm, nes trukines sienos, neziurint i tai koks ir kaip atliktas pamatas. Pastaba teisinga ir man ji kainuos tiek pat ar saramas uzleisiu 25cm ar 50cm.
Surenkamu saramu atsisakiau, nes nusprendziau daryti zieda, kad namas "netrukinetu". Siuo metu 100m ilgio ziedo-saramu darbas su klojiniais, armavimu ir betonavimu kainuoja 1,000-2,000 litu. Lentos, vinys, varztai, zvyras, cementas, armatura apie 1,000 litu