Tema: Re: Q:kokius pamatus daryti
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-07-16 10:48:40
> Tai žiuriu nelabai aš ir nusišnekėjau :)
> Labai teisingai pastebėjai pamato paskirtis yra apkrovas tolygiai
> paskirstyti į gruntą, taigi jei nereikia rūsio, tolygiau apkrovas paskirstys
> gręžtiniai pamatai. Ir jeigu gręžtinio pamato kampinį gręžnį ir paplaus
> vanduo, akrovos momentaliai persimes į kitus gręžinius kurie yra monolitas,
> kai tuo tarpu juostiniame pamate persimes į šalia esančius blokus kurie ir
> sės netolygiai.

Ar tarp poliu atstumai skaiciuoti pagal apkrovas? Ar pas tave greziniai skirtingu gyliu ir/ar diametru? Tada isivaizduok kaip seda vienas polis, kuris laiko siena su perdanga kito atzvilgiu, kuris laiko pati save. Apkrovu skirtumas - desimtys tonu. Tam ir dedamas juostinis pamatas, kad isskirstyti apkrovas i didesni atstuma.