Tema: Re: Q:kokius pamatus daryti
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-07-16 09:20:14
Tada isivaizduok, kad rostverka uzkasei i 1,2m gyli. Tai yra iskasei transeja ir i ja supylei betona. Tuomet nereikalingi greziniai, trukes ivado vamzdis nepapplaus grindu, armatura dedama tik konstruktyviai..Blokus dedi tik islendant is zemes. Cokoli (rostverka) muriji is fibo, kad vitrinos nerasotu.