Tema: Re: Q:kokius pamatus daryti
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-16 08:08:44
Greziniai zinoma bauginamai skamba, bet kai pamatai bobcata su graztu
greziojanti skyle po skyles tai netaip baisiai tas darbas ir atrodo. O
armatura yra superinis daiktas, suriša visa rostverka, nebus jokių kampų
sėdimų, galėsi be vargo komunikacijas vedžiotis. Juostiniai mano galva tai
tikra nelaimė, nebent labai rūsio norisi, tada dviguba nelaimė.