Tema: Re: reikia patarino del grindjuosciu tvirtinimo
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-13 23:57:10
zyme yra, o kas paskui? eini dart kitos zymes, tuo tarpu plintusas yra laikomas kito zmogaus, kurio rankos pyst ir sudreba. Grezi, padarai antra zyme ir vel eini kitos daryt?  Paskui isgrezi pazymetose vietose sienoje skyles, sukali kaiscius? Paskui pradedi sukti su medvarzciais plintusa, ir ziuri, kad koks trecias merdvaztis jau niekai nepasitaiko i kaiscio skyle :)))))))))))