Tema: Re: reikia patarino del grindjuosciu tvirtinimo
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-13 12:38:45
o tai kai tas yra daroma? juk greziant per plintusa i siena, kad istatyt kaisti-gaunasi medyje per didele skyle. AR pirma pasizymima , greziant plonu graztu PER PLINTUSA sienoje busimas skyles, o paskui jos sienoje didinamos, kad istatyt kaiscius? o jei plintusas zymint sujudes? KAIP DAROMA, papasakokit........