Tema: Re: reikia patarino del grindjuosciu tvirtinimo
Autorius: dede
Data: 2009-07-13 14:00:32
na, prisukt patogu del busimo laidu slepimo, arba gresiancio grindu dangos (pvz. kilimines) keitimo.
bute sukau, ir labai dziaugiausi, kai teko interneto ir tv kabelius veliau tempti.
name parketas, tai klijavo prie jo ir tarpeli prie sienos akrilu, kuris dar uzsidaze. dailu. man ir su varztais gerai, bet cia nusvere brangiosios nuomone.