Tema: Re: reikia patarino del grindjuosciu tvirtinimo
Autorius: dede
Data: 2009-07-13 15:37:58
:)))
tai tada isvis nereik tu plintusu - baldai uzsistatys :) btw, pas mus baldu nedaug, stengiames neapsikrauti daiktais, kuriu nelabai reikia.
as jau atpratau gincytis su brangiaja del to, kas grazu, kas negrazu - jai "dizaineriaut" geriau sekasi :) o jinai nustoja gincytis, jei is manes isgirsta "techniskai neimanoma/sudetinga/labai brangu" su trumpu paaiskinimu :)